Skriptica iz soca

untitled_resize

Skripta iz soca – download

7 thoughts on “Skriptica iz soca

  1. Je l’ moze da se opet okaci skripta jer ne moze da se skine🙂 ?

  2. care, svaka ti cast🙂. prva sam god, ne znam, ovaj cupic cuo sam da je zajeban🙂, daje neke zajebane testove pa moram da se snalazim🙂. opet, neki kazu da je soc najlaksi ispit, pa ne znam u cemu je fora🙂 , jel stvarno zajeban taj prvi test od pet oblasti ?🙂

  3. Milose, prof. Cupic je ekscentrik, ali izuzetno nacitan covek od koga mozes dosta stvari da naucis ako umes da ozbiljno shvatis ono sto on neozbiljno prica🙂 Sto se tice tog testa ne mogu ti pomoci, posto sam ja bio kod prof Vujevica koji sve radi po PS-u. Moj savet ti je da naucis lepo svih 5 oblasti i neces imati nikakvih problema.😉

  4. Ok, hvala ti🙂. Valjda nece biti problema. Neke oblasti su stvarno debilne🙂, bukvalno nema sta da se nauci, sve neka prica iz koje on izvlaci kao nesto bitno, a pola oblasti nebitno, al dobro, snacicu se🙂. E, da mi je Vujovic, mislim da bi bilo lakse🙂.

  5. @Milos
    Pazi, svi koji se preterano smeju na predavanjima ti su najgori na ispitu, moje licno zapazanje.
    Sto se tice Cupica, kolokvijum je zajeban (trazi sitnice iz plavih kvadrata u knjizi), ali dobra ocena i ispit je laganica posto je njemu bitan.
    Jos jedan savet, „lake“ predmete nemoj ostavljati za kasnije, vec gledaj sto pre da otkacis, u prvim rokovima.

  6. Ok, hvala Borise. Video sam neke ranije kolokvijume sto je Cupic davao. Sad je promenio oblasti za kolokvujum, ali odprilike znam na kakva pitanja cilja. Uglavnom neka nabrajanja, ima i sitnica iz plavih kvadrata kao sto si rekao, a ima i nekih stvari koje su pisane iskosenim slovima. Na ispitu se odgovara esejski pa verovatno dosta moze da se improvizuje i da se kaze svojim recima dok je na kolokvijumu mnogo teze,bar sam tako zakljucio. Pa da spremacu soc za jan,narocito cu obrati paznju na ovaj kolokvijum,ispit ce verujem biti laksi za spremanje. Nadam se da mogu da racunam na ovaj sajt,tj. na vas, u prikupljanju informacija i u vezi drugih ispita🙂. Hvala jos jednom!

Оставите одговор

