EKP

Pozdrav koleginice i kolege..predpostavljam da je većina nas već počela da sprema ovaj drevni predmet🙂 U duhu ispitnog roka postavljamo vam ispitne rokove iz ranijih godina. Imajte u vidu da su ih kucali studenti po secanjima, tako da pitanja, a i poneki odgovor nisu 100% tačni. Ovi rokovi mogu da vam pomognu čisto da vidite kakva su pitanja i na sta najviše da obratite pažnju. Naš savet je da ne slušate komentare starijih studenata zato sto su u 90% slučajeva negativni, a negativni su zato što su i oni sami krenuli sa rečenicom: ‚‚EKP je najteži predmet i skoro niko ne položi iz prve‚‚ ili ‚‚Nema šanse da položim ovaj EKP‚‚. Ne postoji nista sto se ne može naučiti!

Ispitni rokovi – download

13 thoughts on “EKP

  1. kolega hwala ti sto nam toliko pomazes oko faxa preko owog bloga….puno mi je pomogao🙂 posto widim da si upucen u sva desavanja u vezi sa faxom interesuje me, da li je obawezno da odradimo jedan seminarski u toku godine, tj. da li nas to uslovljava za upis u II godinu….a ako je jeste da li znas mozda da li to jos uwek moze da se odradi i iz kojih predmeta…?
    pozzz Minja

  2. Ma nema na cemu😉 Sve za moje koleginice i kolege🙂
    Sto se tice seminarskog, moaces da odradis jedan, koji ti je uzlov za upis u III god. Sto znaci da imas dovoljno vremena da ga odradis😉 Moja preporuka ti je da ih radis za sto vise predmeta mozes, posto ti poeni koje dobijas znace dosta! Npr. kod statistike ti seminarski podize ocenu na usmenom😉

  3. bu. jedno pitanje:) sta znači kad na spisku tamo na faksu pishe da polazesh kod pokrajčićke ili kod paunovića?

    ja sam mislim u junu bila kod pokrajčićke ali nisam izasla, hocu li sad biti kod paunovica i jel to ima neke veze sa pitanjima knjigom ,,,mnogo me smara to sto rade

  4. Mihaela stvarno ne znam sta da ti kazem.
    To sto pise moze da znaci vise stvari od kojih je najlogicnija ta, da ti cenjeni profesor na spisku pregleda rad, a i da ti je on drzao predavanja od pocetka semestra.
    Sto se tice drugog dela pitanja, to niko ne zna..jedni kazu ovako, drugi onako.😉

  5. jer moze da se upise ocena za vreme konsultacija, cini mi se da je to utorkom od 14-16 h?

  6. Za to iz koje knjige ce ti doci pitanja ne postoje garancije, zavise od grupe… celom amfiteatru u kom sam ja bila pregledala je pokrajcicka, a esejska su bila nekom iz njene, nekom iz njegove knjige..

  7. da li moze neko da mi kaze odakle cesce dolaze esejska pitanja iz prve ili iz druge (ubitacne) knjige…:)…pozz

Оставите одговор

