Soc-update :)

Zahvaljujuci nasoj koleginici Sonji dobili smo sredjenu verziju skripte iz sociologije ukljucujuci i prvih pet oblasti. Uzivajte u strebanju🙂

Mali savet za matematiku..NIKAKO ne idite na privatne casove kod coveka cije su vizit karte plave, a broj telefona mu je koren iz dva! Iz licnog iskustva znam da lose drzi casove. Zna on dosta stvari, ali nekako ne ume da prenese to. Ako hocete da polozite 99,9% javite se na nas mail i mi cemo vam dati par telefona za ljude koji to rade profesionalno. Jos jedna stvar ne zavaravajte se time sto idete na casove i to je to..mora da se vezba i to dosta. Radite rokove i zadatke sa vezbi, jer takvi dolaze uvek.

Soc – download

10 thoughts on “Soc-update :)

  1. Mozete li da mi kazete kakav je pismeni ispit iz soca? Da li daje pitanja na zaokruzivanje ili da se dopuni, odgovori? ili su to samo tri esejska pitanja?

  2. Kod prof Vujevica su bila tri esejska, a za Cupiceve metode ispitivanja ne znam🙂

  3. За Чупића ми треба :р🙂 Хвала у сваком случају🙂

  4. Ukoliko si zensko, neces imati problema ni sa prof. Cupicem… svi dele ta esejska pitanja, ali posle ocenjuju drugacije, Vujovic je bolji jedno 100x jer nije pedofil, za razliku od ranije pomenutog…

  5. Хехех.. чула сам за Чупића то, мада ми је био пристојан на предавањима.. макар на оним на којим сам ја ишла..🙂 Хвала ти🙂

  6. A da li je neko polagao sa ovih skripti kod cupica? na moju, nesrecu🙂 polazem sad kod njega pismeno, te bi mi znacila bilo koja inf…🙂

  7. Da li neko zna kakva je Vujovic pitanja davao prethodnih godina na ispitu i koji je sistem ocenjivanja???

  8. Koliko se ja secam,,pitanja su bila podnaslovi i naslovi u knjizi..potrebno je da odradis od svakog po malo da bi prosao-la,,jer ako uradis dva perfektno, a trece ni ne zapocnes, nece te pustiti.

  9. Ljudi, ne postoje ispitna pitanja kao takva, cak i da znate koja smo pitanja mi imali, to vam apsolutno nista ne znaci, ni da cete dobiti takva, ni da necete…
    Katarina, polagala sam ja kod njega usmeno iz skripti i imala max poena… a za pismeni – on iovako ocenjuje kako mu dune…

Оставите одговор

